onsdag 15 augusti 2012

Att uppskatta det enkla

Jag är inte som andra, och det är jag oftast mycket glad för, även om det skulle kunna tyckas vara mer bekvämt att passa in bland vanliga. Jag är en sådan person som tror att det finns någonting mer och att det enkla är det rätta. För mig är samhället inte det perfekta, det känns hemskt fel med dessa klasskillnader. Jag har också väldigt svårt att göra skillnad på folk. För mig räknas allas åsikt, även de som inte har högst IQ eller är mest belästa. Jag har inte särskilt hög IQ, men jag har något annat. Jag har faktiskt det inbyggt, det här med att uppskatta det enkla. Som idag när jag skulle skölja näsan, som jag i och för sig gör alla andra dagar också, såinsåg jag vad härligt och fantastiskt det verkligen är att skölja näsan :) Det låter kanske mest otäckt och konstigt att ens göra något sådant, det tyckte jag med innan jag började, men nu vill  jag inte vara utan det! Att kunna andas in ett djupt och friskt andetag och veta att det inte är massa skräp och snor i näsan är lycka!



Mer om nässköljning finns Här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar