söndag 26 augusti 2012

Stärkande affirmationer

Alla människor har en enorm kraft inom sig och har enorma resurser. Vi är alla olika och kan alla så otroligt mycket på många områden. En liten självförtroende-boost till var och en skulle göra så stor skillnad. Tänk själva om vi alla aldrig var rädda, vi skulle göra de mest häftiga och otroliga saker vi kan tänka oss!

Var försvann själv förtroendet? Är vi födda med ett eller är det något vi måste bygga upp från noll?
Jag har alltid haft dåligt självförtroende och antar att det är av rädsla förstås. Jag är alltid rädd för att det inte ska gå som jag har tänkt mig, som om det skulle vara något farligt med det. Det är i alla fall tröttsamt och enormt irriterande och energi krävande.

"What are you afraid of, you don't know what you are made of"

Jag kan mer än vad jag tror
Jag har all kraft och energi som jag behöver
Jag är trygg i mig själv
Allt som händer mig leder till framgång
Jag hittar alltid nya vägar
Jag är full av energi


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar