måndag 13 augusti 2012

Jag skriver en bok

Jag skriver på en bok som vi kan säga handlar om livet, enkelhet, inre styrka och lite mystik. Det svåra är inte att skriva utan att tro på att JAG KAN skriva och att det är sant. Att hålla kvar den känslan är inte det enklaste... haha... men det ger bra idéer och material till boken. Det är mest på kul som jag skriver, jag har alltid gillat att skriva och hittade igår 5-6 tjocka dagböcker som jag skrev då jag var yngre. Himla kul att ha kvar!

Att inte låta negativa tankar smutsa ner sinnet är inte så svårt som det verkar, det svåra är bara att låta sig slå bort de negativa tankarna till en början, att alltså göra förändringen. De har ju oftast hunnit "bli en del av mig" vem är jag om jag inte är den negativa kritiska människan? Man måste ersätta dem med något nytt, och nya saker är i allmänhet lite obekväma till en början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar