söndag 23 september 2012

Stall och kristallisering

Vi har tillbringat hela förmiddagen i stallet. Det var lika härligt och soligt väder som igår. Simon red ett litet pass för mig, det gick super! Vi cyklade dit idag, det gäller att passa på för snart kommer snön. Det var bara 0 grader på morgonen. Brrr...

Jag är på sluttampen med min kristallisering  (de 4 elementen ska integreras) efter min AuraTransformation. Det händer en massa saker fysiskt, psyksiskt och emotionellt. Det är ju inte så himla bekvämt hela tiden. Helst inte när kroppen inte lyder och fungerar helt som den ska. Det är oerhört krävande för kroppen när anden ska integreras. Av vad jag förstår är det olika mycket medvetande som ska in i olika människor och ju mer, desto kämpigare blir det.

Jag kan ju erkänna att för mig är det superfrustrerande när framför allt inte kroppen reagerar som den ska. Det kan vara allt från att aldrig bli pigg hur mycket man än sover, svullna upp lite var stans fast man inte gjort något annorlunda, vara proppmätt en hel dag fast man inte ätit, vara hungrig varannan timme fast man äter. Sånt är störande.. Slapp och pluffsig blir man och det är inte så kul att vara....

Men, det kommer ju ett slut på detta! Av vad jag kan läsa vad andra skrivit och de jag har pratat med som gjort detta och blivit färdigkristalliserade är det ju helt underbart att ha ett driv och en sanning som vägleder en och ger resultat. Då man vågar följa och göra sitt Dharma och framförallt kunna förstå vilket Dharma man har :)



2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har precis börjat läsa om detta med auratransformation. Skulle gärna vilja veta mer om hur det känns/blir efteråt. Har googlat mycket men inte riktigt hittat någon historia från någon som genomgått detta. Länka gärna eller skriv mer om din egen historia! Är så nyfiken.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har gjort ett inlägg där jag skrivit lite om din fundering. Kolla här: http://annahen.blogspot.se/2012/10/lasarfraga-ang-auratransformation.html

    SvaraRadera