torsdag 13 september 2012

En av mina drömmar

Vad jag behöver är inspiration. Inspiration till att komma igång med mina idéer. Jag har så många idéer och jag vet att de kommer göra skillnad. En stor skillnad, inte bara för mig men för många andra, men framför allt för mig. Det är bara för att jag ska må bra, för om jag mår bra kan jag även få andra att må bra. Det är en av mina drömmar. Kunna få andra att må bra!! Tänk er själva att kunna gå omkring bland människor som mår bra. Vilken underbar känsla det skulle ge :) Jag har gjort det förr och kommer göra det igen. När jag tänker på alla människor som någon gång lyft mig och trott på mig närjag själv inte gjorde det... det är rent ut sagt livsviktigt!! Det ska jag också göra. Tro på människor som inte har förmågan att göra det själv, ända tills de klarar det själva. Jag ryser av känslan...


2 kommentarer:

  1. Underbart att läsa någon som går i liknande tankar som mig, jag är inte ensam även om jag inte har kommit lika långt som dig. Härligt!

    SvaraRadera