torsdag 13 september 2012

Ayurveda och AuraTransformation

Jag har ju sagt tidigare att jag gjorde min AuraTransformation 5 april i år. Jag hade egentligen behövt göra en mycket tidigare kan jag tycka, men allt har sin tid. Det var ju tänkt att jag och min väninna  Inger skulle ha en studiecirkel i Ayurveda med start i januari 2012. Det blev inte av. Jag var verkligen inte i form och orkade knappt vara bland andra människor överhuvudtaget. Jag hade massor av "krämpor" och visste inte vad det var för fel. På något sätt hittade jag en sida om AuraTransformation. När jag läste om det kändes det som att det var det enda som kunde hjälpa mig just då. Efter lite funderande bestämde jag mig och bokade in mig hos Johanna. Direkt efteråt fick jag tillbaka nästan all energi och orkade leva som vanligt igen. Många av mina symtom försvann och jag kunde lättare vara bland olika människor utan att bli helt utmattad. Jag hade fått en ny aura :)

Vår värld är på väg in i en mycket högre frekvens och det påverkar våra kroppar mycket. Barn som föds idag har redan denna nya aura och denna höga frekvens automatiskt. Vi andra behöver uppgradera oss precis som vi uppgraderar ett program i en dator.

I alla fall har jag börjat få ordning på min aura och känner en enorm drivkraft till att göra det jag var ämnad till. Jag kan inte längre gå emot mig själv som jag kunde tidigare. Jag känner att det finns mycket jag kan göra som är viktigt och som ger mig och andra glädje! Det är en härlig känsla! Därför kommer jag att bl.a inrikta mig på att sprida Ayurvedan vidare, göra hälsokonsultationer, behandlingar, massage men också skriva en hel del.

Under hösten så ska jag komma igång med att ha ett föredrag om Ayurveda samt ha en Ayurvedacirkel.
Är någon redan nu intresserad av att delta i cirkeln så kontakta mig anna_henricsson@hotmail.com

Om någon är intresserade av AuraTransformation så kontakta mig anna_henricsson@hotmail.com eller Johanna på hennes hemsida. Hon kan även komma till Gällivare och hålla föredrag om vi blir några stycken.

2 kommentarer: