lördag 1 september 2012

Sortera energier

Som auratransformerad är det oerhört viktigt att sortera energier. Det handlar helt enkelt om att ta tillbaka sin egen energi och skicka tillbaka andras energier som finns i sitt eget energifält. Jag gjorde en auratransformation 5 april 2012 och den efterföljande balanseringen dagen efter. Det kändes som en befrielse på alla plan. Jag fick en enorm mängd energi, som jag då för tillfället nästan var helt utan. Jag hade nästan ingen aura kvar, därav tröttheten och de oändliga symtomen jag hade. Nu ca 5 månader senare har jag ännu inte riktigt fått balans i alla elementen men det är på god väg! Det är i alla fall väldigt viktigt att sortera energierna så att kristalliseringen/integrerinegen av alla element går smidigare och fortare. Ramsan jag brukar dra för att balansera lyder: "Jag tar nu tillbaka all min rättmätiga energi i helt renad form från alla andra människor, djur och platser och skickar samtidigt tillbaka alla andra människors energier som finns i mitt energifält tillbaka till dem själva. Min balanskropp balanserar mig nu!" Mycket effektivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar