torsdag 30 augusti 2012

I flytt tankar

Vi har varit och kollat på många lägenheter nu under våren och sommaren. Bara hyresrätter. Några har varit rätt så intressanta men många opersonliga också. Vi letar efter en trevlig lägenhet på ca 50-60 m2 med kök och walk-in. Gärna högst upp och balkong. Igår var vi däremot och kollade på en bostadsrätt, en supersöt 2:a som jag föll för direkt. 53 m2, mysigt vardagsrum, med gullig liten balkong. Köket var kanske i minsta laget men det fanns iaf en walk-in. Gilla! Vi får se vad det blir av det hela. Spännande. Jag har också blivit erbjuden praktik som massör. Vi ska talas vid jag och min blivande arbetsgivare i nästa vecka och planera lite mer detaljer. Mycket på gång nu, KUL!  I em har jag bakat goda skrädkakor. Det finns nästan inget godare än nybakt bröd med mycket smör och te :) Härlig dag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar