måndag 8 oktober 2012

Äntligen måndag

Godmorgon! Har precis sköljt näsan, skönt! Nu dricker jag min vitaliserade björkaska och målar naglarna. I dag får vi veta om vi får komma och titta på en lägenhet vi står i kö på. Hoppas! Det är alltid lika kul att titta på lägenheter :) Regnet öser ner idag igen. Jag får tända mycket ljus och mysa inne. Fast en sväng till stallet ska jag ju förstås. Ha en trevlig måndag!




Jag sätter alltid mitt vattenglas på detta fina underlägg så att vattnet, eller det jag dricker, vitaliseras. Läs mer om det här!

2 kommentarer:

  1. Intressant! Märker du någon skillnad? Vad är din upplevelse? Nyfiken ;) Kram

    SvaraRadera
  2. Erika, vattnet är mycket godare och sen är det bara som att jag vill att mitt glas eller kopp ska stå på den så ofta som möjligt :) Jag har hållit på med så mycket olika "grejer" sen min AuraTransformation så det är svårt att säga viken del vattenvitaliseringen står för :) Men jag känner mig vitaliserad ;) Kram!

    SvaraRadera